Op deze pagina vindt u artikelen die door de medewerkers van Orange Eagle geschreven zijn. Dit kunnen interessante ontwikkelingen zijn voor uw branche, maar het kunnen ook leuke anekdotes zijn over een recente gebeurtenis. Houd deze pagina dus in de gaten om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen.
Het is hip om ergens voor te staan met je bedrijf en dit te uiten met kreten als duurzaamheid en kwaliteit. Het is nog hipper om dit echt tot uitvoering te brengen. Dat laatste proberen we bij Orange Eagle ook echt te doen. Benieuwd hoe wij dat doen?
De kernwaarden Plezier, Kwaliteit, Klantgerichtheid, Creativiteit en Duurzaamheid zijn de hippe kreten die bij Orange Eagle centraal staan. Maar laten we eerlijk zijn, welk bedrijf wil er nou geen plezier hebben? Welk bedrijf zegt dat ze niet voor kwaliteit gaan? Welk bedrijf zegt dat ze niet klantgericht zijn? Ieder bedrijf denkt toch creatief te zijn? En als je niet aan duurzaamheid denkt, dan hoor je er al helemaal niet meer bij, toch?
Het verschil ligt natuurlijk in het feit dat er een verschil is tussen iets willen zijn en iets zijn. Mooie woorden, maar nu daad bij woord voegen schrijver van Orange Eagle!
We hebben als speerpunt in ons beleid opgenomen om deze kernwaarden tot iedere vezel in het bedrijf tot uiting te brengen. Ieder besluit wat we nemen moet onderworpen worden aan de check van deze vijf kernwaarden. De eerste resultaten daarvan zijn al zichtbaar. Biologische koffie, digitalisering, gemotiveerde teamleden, mensen op de juiste plek, een heerlijke massagestoel voor het personeel, hoge evaluatiecijfers op trainingen, Virtual Reality etc.
Om te controleren of het bedrijf ook echt de koers vaart zoals wij deze zelf uitgestippeld hebben, hebben we meetbare doelstellingen gemaakt. Doelstellingen die jaarlijks bijgehouden worden met interviews en vragenlijsten, met als doel om te controleren of we ook daadwerkelijk onze kernwaarden tot uiting brengen en dus daad bij woord voegen. Wat zijn onze doelstellingen voor de komende vijf jaar?
Dit om ervoor te zorgen dat de keuzes die wij maken als bedrijf, altijd uitgaan van onze kernwaardes en in de basis bijdragen aan onze Visie:
We willen mensen en organisaties blij maken met onze mediaproducties.
We zijn benieuwd aan hoeveel van onze doelstellingen we momenteel al voldoen… Ons gevoel is dat we al een heel eind in de juiste koers varen, nu nog de bevestiging.