Historie Orange Eagle
In 2010 vond Orange Eagle haar oorsprong doordat eigenaar Roy Arendsen zich ging toeleggen op het produceren van video’s en animaties voor e-learning toepassingen voor ‘zusterbedrijf’ A&D Totaal. Sinds 2010 was de visie om mensen en organisaties te verbluffen met beeld en geluid. Verbluffen doe je door je te onderscheiden en gebruik te maken van nieuwe technieken en toepassingen. Sinds 2010 zijn we daarom altijd bezig geweest met het volgen van innovaties in mediaproducties en zijn we ons gaan specialiseren op innoverende technieken om deze toe te passen deze wanneer een toegevoegde waarde hebben. Door deze ontwikkelingen bleek al snel dat er bredere toepassingen waren dan alleen e-learning. Met als gevolg dat Orange Eagle een aantal jaren later een zelfstandig bedrijf werd met het huidige dienstaanbod van interactieve allround mediaproducties. Met deze verzelfstandiging groeide Orange Eagle uit tot een mediaproductiebedrijf waar inmiddels gemiddeld zo’n acht mensen in dienst zijn.
Visie
We willen mensen en organisaties verbluffen met onze mediaproducties.
Missie
Dit bereiken we door op een creatieve manier invulling te geven aan de doelen van onze klant. We streven naar onderscheidende en hoogwaardige resultaten. Resultaten zijn pas hoogwaardig wanneer deze de doelen en doelgroep bereiken. Daar werken we met plezier aan op een verantwoorde manier. Het is pas een verantwoorde manier wanneer we mensen leren om op een duurzame manier om te gaan met zichzelf, de omgeving en het bedrijf waar zij werken.
Kernwaarden
De kernwaarden Plezier, Kwaliteit, Klantgerichtheid, Creativiteit en Duurzaamheid staan centraal bij Orange Eagle en komen overal terug in al onze acties.