Over Orange Eagle

Wij willen de beste diensten en producten leveren, op een creatieve manier. We geloven er bij Orange Eagle in dat we dit kunnen, wanneer we dit met plezier en toewijding kunnen doen. Om een geheel eigen identiteit te creëren, hebben we een aantal begrippen geformuleerd die centraal staan bij Orange Eagle: Plezier, Kwaliteit, Klantgerichtheid, Creativiteit, Duurzaamheid. Dit zijn echter loze begrippen als er in de praktijk niets mee gedaan wordt. Daarom proberen wij op ieder vlak deze kernwoorden terug te laten komen. Dit uit zich in het team aan mensen dat bij Orange Eagle werkt, tot aan de uitvoering van onze diensten.

Historie Orange Eagle

In 2010 vond Orange Eagle haar oorsprong doordat eigenaar Roy Arendsen zich ging toeleggen op het produceren van video’s en animaties voor e-learning toepassingen voor ‘zusterbedrijf’ A&D Totaal. Sinds 2010 was de visie om mensen en organisaties te verbluffen met beeld en geluid. Verbluffen doe je door je te onderscheiden en gebruik te maken van nieuwe technieken en toepassingen. Sinds 2010 zijn we daarom altijd bezig geweest met het volgen van innovaties in mediaproducties en zijn we ons gaan specialiseren op innoverende technieken om deze toe te passen deze wanneer een toegevoegde waarde hebben. Door deze ontwikkelingen bleek al snel dat er bredere toepassingen waren dan alleen e-learning. Met als gevolg dat Orange Eagle een aantal jaren later een zelfstandig bedrijf werd met het huidige dienstaanbod van interactieve allround mediaproducties. Met deze verzelfstandiging groeide Orange Eagle uit tot een mediaproductiebedrijf waar inmiddels gemiddeld zo’n acht mensen in dienst zijn.

Visie

We willen mensen en organisaties verbluffen met onze mediaproducties.

Missie

Dit bereiken we door op een creatieve manier invulling te geven aan de doelen van onze klant. We streven naar onderscheidende en hoogwaardige resultaten. Resultaten zijn pas hoogwaardig wanneer deze de doelen en doelgroep bereiken. Daar werken we met plezier aan op een verantwoorde manier. Het is pas een verantwoorde manier wanneer we mensen leren om op een duurzame manier om te gaan met zichzelf, de omgeving en het bedrijf waar zij werken.

Kernwaarden

De kernwaarden Plezier, Kwaliteit, Klantgerichtheid, Creativiteit en Duurzaamheid staan centraal bij Orange Eagle en komen overal terug in al onze acties.